niedziela, 26 marca 2017

Co tu się wyrabia...

Na pewno wielu fanów One Direction zastanawia się, dlaczego i zadaje sobie właśnie takie pytanie: "Co tu się wyrabia?!".

Wczoraj minęły dwa lata od odejścia Zayn'a z zespołu, dowiedzieliśmy się, że Liam został ojcem, a Harry robi rewolucję dosłownie na wszystkich portalach społecznościowych ze swoją bielą, a także teaserem... Jak tu się nie przejmować?

Ale wszystko po kolei...

Liam został ojcem. 22 marca 2017 roku Cheryl urodziła synka. Podobno ważył 3580 gramów! Młody tatuś opublikował zdjęcie, na którym widnieje wraz z dzieckiem dopiero wczoraj. Wcześniej fani nic nie wiedzieli o porodzie ani narodzinach, co na pewno było o wiele lepsze dla ich trojga, gdyż nikt nie zakłócał im spokoju. Rodzice mieli trochę oddechu, dlatego dopiero trzy dni po narodzinach malucha opublikowali to urocze zdjęcie:


Liam na dodatek podpisał je takimi słowami:

„Moi najbliżsi przyjaciele i rodzina wiedzą, że bardzo rzadko zdarza się, że nie wiem, co powiedzieć … WOW! Jestem bardzo szczęśliwy, że powitałem na świecie nowego chłopaka. Nadeszła chwila, której nie zapomnę przez całe swoje życie. Jestem pod ogromnym wrażeniem jego niesamowitej matki (…) Jeszcze go nie nazwaliśmy, ale już skradł nasze serca”

Jestem pewna, że Liam będzie dobrym ojcem, a Cheryl sprawdzi się w roli matki i małe "bubu" będzie miało kochających i najlepszych rodziców pod słońcem!


Co z Harrym i jego dziwnymi "znakami"?

Otóż, nasz kochany loczek potrafi nieźle zaskoczyć swoich fanów. Mało udziela się na Twitterze czy Instagramie, dlatego za dużo o nim nie wiadomo. Krążyła za to plotka, że pan Styles ma zamiar wydać album.

Jakiś czas temu Ed Sheeran wyjawił, że album Harry'ego jest świetny, wokalista opiera się na takich i takich brzmieniach, a wszyscy fani wstrzymali oddechy, w zniecierpliwieniu oczekując krążka. Ale od czasu, jak Edziu wyjawił nam troszeczkę na ten temat, w ogóle nic nie było słychać. Cisza kompletna.



Wczoraj wieczorem zajrzałam na Twittera. Oczywiście ominęło mnie bardzo dużo, portal oszalał, w hashtagach widziałam tylko gratulacje dla Liama, dwa lata bez Zayn'a i tajemniczy hashtag dotyczący Harry'ego. Okazało się, że ukazał się teaser, który zapowiadał nową muzykę już siódmego kwietnia. Zaczęło się więc odliczanie, a ja do teraz nie mogę uwierzyć, jak wiele potrafi się zdarzyć jednego dnia, kiedy to odpuszczam sobie przesiadywanie na Twitterze...

Zainteresowanym polecam to: *KLIK*

Jest to teaser Harry'ego. Wydaje mi się, że ma on przedstawiać "powrót" lub wypuszczenie czegoś na światło dzienne, ukazanie nowej pracy, twórczości. Miejmy nadzieję, że członek One Direction nas nie zawiedzie i przedstawi nam coś porządnego. Najlepiej cały album lub kilka piosenek od razu.

Ach, te gwiazdy...

Na koniec pozwalam sobie dodać Tweet'a jednej z użytkowniczek:






Tyle w tym temacie. Do napisania~













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz