niedziela, 26 marca 2017

Still Got Time

Hej!

Trzy dni temu wyszła nowa piosenka ZAYN'a i PARTYNEXTDOOR. Jak więc wyszedł im nowy kawałek?


Muszę przyznać, że odkąd Zayn nie należy już do One Direction, nie do końca podoba mi się muzyka, jaką tworzy. Jego album Mind Of Mine nie zaimponował mi niczym szczególnym, Pillowtalk odebrałam jako kolejną pioseneczkę o miłości i to dosyć dosadną. It's You bardziej polubiłam, jednak nie aż tak bardzo, bo jego wykonanie nie jest idealne i szczerze powiedziawszy wolę jego cover niż oryginał. Reszta piosenek z albumu nie wpadła mi w ucho, były przeciętne, jeśli można tak je nazwać. Brak jakiegoś wow, czy bum.

Dopiero niedawno ZAYN zaczął mnie zaskakiwać jako artysta. Przykładowo, I Don't Wanna Live Forever to utwór, który zaistniał na mojej playliście znacznie dłużej niż inne piosenki. Można powiedzieć, że wciąż go nucę, bo naprawdę ma w sobie to coś. Nie wiem, czy to przez to, iż Taylor Swift także znalazła się w piosence, czy przez ogólne walory kawałka (zachęcam do posłuchania oryginalnej wersji, ale także tego i tego).

Natomiast Still Got Time chcę ocenić na bieżąco, gdyż dopiero niedawno go przesłuchałam i powiem, że jest dobry. Zachwyca mnie sama aranżacja z gitarą w tle, która naprawdę mnie urzekła, jak i cała reszta. Rytm jest porywający, a do tego cała piosenka jest tak melodyjna, że większość na pewno nie usiedzi w miejscu podczas słuchania jej.


ZAYN ma specyficzny głos. Momentami brzmi, jakby śpiewał od niechcenia. Ot, kazali, to śpiewam. Mam nadzieję, że tak nie jest, bo rozśmieszyłby mnie tym do reszty.

Przyznam, że PARTYNEXTDOOR usłyszałam chyba po raz pierwszy, albo wcześniej wcale nie wiedziałam, że go słyszę. Lubię odkrywać takich artystów, którzy stworzą z kimś super utwór, ale jednocześnie sami potrafią nagrać coś świetnego. Dlatego zaraz po napisaniu notki pójdę sprawdzić, co mają w zanadrzu.

Moja ocena jest bardzo pozytywna. Wydaje mi się, że akurat ta piosenka mi się nie znudzi i ilekroć ją usłyszę, będę miała ochotę tańczyć. A Wy co o niej sądzicie? ZAYN zrobił dobrą robotę, czy jednak nie do końca?




A oto tekst piosenki, jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda w całości:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz