niedziela, 23 kwietnia 2017

There's nothing holdin' me back

https://www.youtube.com/watch?v=A7xzXDStQnk&t=93s

Shawn Mendes to znana ostatnimi czasy gwiazda muzyki pop, którą uwielbiają tłumy nastolatek (oraz nastolatków). Ten osiemnastolatek porywa tłumy swoimi piosenkami, a także skrada serca wielu dziewczyn. Nie można przecież ujmować mu urody czy świetnego głosu i talentu. Tym razem znów zaskoczył fanów nową piosenką.


There's Nothing Holdin' Me Back to utwór wyróżniający się w twórczości Shawn'a. Ma on podobieństwa do innych piosenek artysty, ale posiada w sobie coś nowego; coś, co zaskakuje, ale jednocześnie dodaje kawałkowi zupełnie innej energii. Są miejsca "przystanku" przy porywającej, rytmicznej melodii. Piosenka ma to do siebie, że gdy zacznie się jej słuchać, ma się ochotę tańczyć. Ciało samo rwie się do podrygiwania.


Również sam Shawn swoim głosem przekazuje słuchaczowi wiele emocji. Chociażby w refrenie słychać bardziej stanowczy, przejmujący głos niż podczas zwrotki, gdzie wokalista ma bardziej łagodny głos. Wydaje mi się, że dzięki temu piosenka daje takiego "kopa" i pobudza. Zresztą, sami zobaczcie i podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami w komentarzach!


Shawn to bardzo utalentowany artysta. Potrafi grać na gitarze, pianinie oraz perkusji, a przy tym ma nienaganny głos. Wszystko to dopełnia jego uroda, więc nic dziwnego, iż nastolatki, a nawet dorosłe kobiety, postrzegają go jako ideał. Artysta stara się też dbać o swoich fanów i spotyka się z nimi często, robiąc sobie z nimi zdjęcia oraz składając autografy. Również udziela się na portalach społecznościowych, dlatego fani mogą śledzić to, co aktualnie robi.


Sami powiedzcie, czy ten młody wokalista nie jest jednym z lepszych w swojej branży? Co o nim sądzicie? Jak go oceniacie?


Na koniec chciałabym dodać swoją ostateczną opinię o nowym utworze Shawn'a.

Piosenka naprawdę bardzo mi się podoba, jako fance oraz jako zwykłej osobie. Nie jest moim zdaniem przekombinowana, a za to ładna, nie chaotyczna, ma po prostu predyspozycje do zostania hitem. Mam nadzieję, że kolejna płyta Shawn'a będzie w tym stylu, bo naprawdę byłaby to świetna płyta z niesamowitymi kawałkami do słuchania w wolnych chwilach lub przy pracy.

Dodam jeszcze mój cover tej piosenki na pianinie. Zrobiłam go w jedno popołudnie, od razu po kilkukrotnym przesłuchaniu piosenki, bo naprawdę mi się spodobała i chciałam być jedną z pierwszych osób, która wykona taki cover. Chyba mi się udało, haha. Zresztą, sami oceńcie i powiedzcie, co sądzicie!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz